Saturday 20 July 2013

Pengenalan

Blog ini dibangunkan oleh saya sebagai satu medium saya berkongsi dengan lebih ramai orang tentang apa yang ditulis oleh  Ustaz Fathuri di status facebook beliau.

Pada pagi 11 Ramadhan ( 20/7/2013) saya telah diberikan rezeki ilham dari Allah untuk membina blog ini. Dalam blog ini saya akan jadikan tempat saya mengumpulkan koleksi kisah yang ustaz Fathuri tuliskan di facebook beliau. Ini kerana saya pasti ramai yang akan berminat dengan kisah beliau.

Semasa blog ini ditulis, sudah ada 350 kisah yang beliau tuliskan. Saya mencari kisah 1 dan sangat susah untuk scroll oleh sebab ia ditulis di facebook timeline. Jadi, saya telah mendapat ilham untuk membina sebuah blog dimana saya akan copy paste apa yang beliau sudah tulis. Ini akan memudahkan saya membuat rujukan dimasa akan datang.

Insyaallah, saya boleh copy - paste 20 artikel dalam masa 30 minit. Harap ia dapat diselesaikan dengan kadar segera. Semua post akan saya backdate mengikut tarikh sebenar ia di postkan difacebook.

Semoga ilmu yang dapat dikongsi ini dapat dimanfaatkan. InsyaAllah.

1 comment:

  1. terima kasih.. harap ada update baru:)

    ReplyDelete