Sunday 25 August 2013

Kisah- Kisah Yang Hilang

Assalamualaikum,

Saya harap saya tidak terlambat untuk mengucapkan
"Selamat Hari Raya Aidilfitri"
 Maaf Zahir dan Batin.

Pastinya ucapan maaf itu saya harus dahulukan kerana saya sudah jauh tersasar dari target. Saya pasti ada yang berkunjung disini merasa kecewa kerana prosesnya terlalu lambat.

Buat masa sekarang nampaknya saya hanya dapat update seminggu sekali sahaja iaitu pada hujung minggu.  Jadi, hari ini dapatlah saya update lagi blog ini.

Sehingga hari ini saya hanya sempat update sehingga kisah ke 375 sahaja. Wah , Nampak seperti saya pantas bekerja tetapi sebenarnya saya sangat kecewa dengan "kepantasan" ini. Ia adalah disebabkan kerana terlalu banyak kisah yang hilang dari Timeline JemputRezeki.

Pada mulanya saya ingat, hanya untuk kisah 63,64, 65, 66, 67 sahaja, tetapi ia berlanjutan kepada ratusan kisah lain. Sangat sedih tetapi ini mungkin ujian untuk blog ini. Pada firasat saya, pihak Facebook mungkin ingin menjimatkan ruang server mereka dengan hanya memaparkan status terkini dan popular sahaja. Ia sekadar andaian.

Namun begitu, saya ada menghubungi Tuan Fathuri untuk bantuan dan jalan untuk menyelesaikan masalah ini. Saya pasti para pembaca juga ada yang kecewa seperti saya.


Marilah kita sama-sama doakan agar blog ini dapat mencapai objektifnya. Aminnn.

Lagi satu, saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pemilik blog ini dan ini kerana berkongsi url blog ini disidebar anda. Jika ada rakan lain yang rasakan blog ini bermanfaat untuk dikongsi, jemput letakkan link http://ceritamurahrezeki.blogspot.com ini di blog anda juga.

Semoga sedikit usaha kecil ini dihitung sebagai satu kebaikan. InsyaAllah


No comments:

Post a Comment