Monday 3 June 2013

Kisah 96 : Mohon bertanya

Dari KELANTAN: Kisah 96
Ditulis pada 8:40 pagi, Pasir Puteh.

Tajuk: Mohon bertanya

Ya, begitulah...

Pada hari ini saya mohon bertanya kepada saudara pembaca yang budiman. Bagaimana dan di manakah agaknya cara dan tempat yang sesuai untuk memberitahu tentang wujudnya buku 'Mudahnya Menjemput Rezeki' ?

Ya, maksud saya untuk membuat sedikit pengiklanan; sama ada dalam bentuk, review atau hebahan secara online.

Ya, tempat yang sesuai itu mungkin di:

1) fanpage
2) blog
3) saudara cadangkan.

Atau mungkin juga saudara mahu bekerjasama dengan saya...?

T & C boleh kita bincangkan. Niat saya agar buku 'Mudahnya Menjemput Rezeki' ini tersebar dengan luas dan pantas!

Ya, dengan sangat pantas! sepantas-pantasnya. Teramat pantas!

Oh ya, seperkara lagi, biarlah kerjasama itu nanti lebih menguntungkan pihak saudara berbanding saya. Tidak semestinya win-win.

Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment