Tuesday 25 June 2013

Kisah 301 : Baiklah, saya akan berhenti sekarang...

Dari KELANTAN: Kisah 301
Ditulis pada 11:39 pagi, 25/6/2013, Pasir Puteh.

Tajuk: Baiklah, saya akan berhenti sekarang...

" Assalamualaikum. Bagaimana hari ini, ada sms masuk? Ada order baru?" sms saya kepada Ustazah Rohani.

" Ya, Allah!, sms tidak berhenti-henti masuk...tet,tet,tet,tet..... boleh tak berhenti dari buat promosi sekejap ?" jawab beliau.

Baiklah. Saya akan berhenti (dari buat promosi sekejap ) sekarang.

*************

Kepada saudara yang baru bertandang ke mari, dan masih tertanya-tanya apakah yang sedang berlaku di sini?

Mohon bacalah Kisah-kisah sebelum ini perlahan-lahan. Ada banyak yang dikongsikan di sini. Ada yang tersurat dan tersirat. Insya-Allah.

Dan kepada yang berbisnes.Jangan lupa singgah di Kisah 300. Terdapat ruang dan peluang untuk memperkenalkan bisnes, produk dan apa saja perkhidmatan saudara kepada warga MMR di sini.

Kita jadikan ia sebuah Kedai Serbanika MMR.

"Macam-macam ada ".

Insya-Allah.

*************
Info:

1) Penulis akan berada di Kuala Lumpur pada 28hb Jun

2) Penulis akan berada di Kedah pada 29 & 30 Jun

3) Penulis merancang untuk berehat dari bermusafir sepanjang bulan Julai, kerana mahu membaca,membaca dan membaca.

4) Kerana mahu menulis, menulis dan menulis.

5) Penulis boleh dihubungi melalui talian ini: 012-9876 717

6) Juga melalui email: fathuri72@yahoo.com

7) Urusan menjadi dealer buku MMR boleh hubungi: 014-5450888

Urusan menjadi trainer MMR boleh hubungi : 012-3973 206

9) Urusan buku mini MMR boleh hubungi : 013-2225 762

10) Urusan jemputan ceramah, bedah buku, tazkirah, seminar atau bengkel (selepas hari raya Aidil Fitri nanti) boleh hubungi: 012-3973 206

***************

Insya-Allah, selepas ini (Mulai Kisah 302) saya akan kongsikan lebih banyak kisah-kisah 'Mudahnya Menjemput Rezeki' yang saya dengar dan kumpul dari para pembaca buku 'Mudahnya Menjemput Rezeki'.

No comments:

Post a Comment