Friday 15 March 2013

KIsah 40 : Seminar Mudahnya Menjemput Rezeki

Dari KUALA LUMPUR: Kisah 40
Ditulis pada 5:30pm, 15/3/2012, Hotel Batu Caves.

Tajuk: Seminar Mudahnya Menjemput Rezeki

Subhanallah. Harinya sudah sangat hampir. Rupa-rupanya esok saya akan bertemu dengan peserta seminar di atas.

Sungguh, seminar MMR pernah berlegar-legar di minda saya sejak tahun lepas. Beberapa orang pernah cuba untuk mengadakan seminar sedemikian.

Namun, rupa-rupanya ia rezeki Si Hazim. Beliau sudah Allah pilih untuk mencipta sejarah . Yakni menjadi penganjur seminar MMR yang pertama. Yakni seminar sehari.

Menariknya beliau bukanlah orang yang berpengalaman dalam bidang ini. Pun begitu ia tidak menghalang beliau untuk memburu impiannya.

Justeru, saya juga bertekad agar setiap peserta boleh pulang membawa teknik dan strategi untuk memburu impian masing-masing.

Mereka yang Allah izin datang esok juga sangat bertuah. Mengapa?

Saya akan berkongsi bagaimana cara paling mudah untuk mencapai hajat di hati. iaitu teknik dan strateginya. Ya, teknik dan strategi yang saya gunakan sendiri.

Saya juga suka untuk menyatakan, saya suka untuk terus membimbing mereka sepanjang tahun ini. Insya-Allah.

Lebih menarik lagi, saya turut mengundang seseorang yang mempunyai kisah menarik bagaimana satu persatu hajat beliau dimakbulkan Allah.

Ya, semuanya berpusat kepada latihan membina keyakinan bahawa Allah Maha Berkuasa untuk melakukan apa saja.

Apabila keyakinan ini sudah terbina di dalam hati, jadilah kita seorang yang sentiasa berlapang dada. Segalanya menjadi mudah kerana Allah mahukan ia mudah.

Begitulah...

Kepada mereka yang berhajat menimba ilmu 'Mudahnya Menjemput Rezeki'. Teknik dan Strategi. boleh berhubung terus dengan penganjur.Insya-Allah.

En. Hazim: 013-5025160

No comments:

Post a Comment