Sunday 19 May 2013

Kisah 72 : Isteri ke-2

Dari KELANTAN: Kisah 72
Ditulis pada 3:24 petang, 19/5/2013, Pasir Puteh, Kelantan.

Tajuk: 'Isteri ke-2'

Saya diizin Allah bertemu dengan seorang isteri ke-2 yang khabarnya sudah 18 tahun hidup bahagia.

Subhanallah, sungguh ia merupakan cerita yang menarik untuk didengar.

Saya percaya, tentu beliau mempunyai mindset yang berbeza.

Saya percaya , tentu beliau mempunyai amalan tertentu.

Apakah ada di kalangan pembaca buku MMR yang merupakan isteri ke-2?

Bagaimana kalau saya tawarkan menulis dan berkongsi cerita di majalah MMR?

Ruangan itu kita namakan: Cerita-cerita isteri ke-2.

Mengapa?

Kerana saya percaya ada ramai isteri ke-2 di luar sana yang belum mengecap kebahagian sebagai isteri ke-2.

Manalah tahu, cerita itu nanti membuka lembaran baru kepada mereka. Cara mereka melihat takdir Allah pun berbeza. Dan mentari kebahagiaan pun mula bersinar....

Begitulah niatnya...

Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment