Sunday 26 May 2013

Kisah 91 : RM3 juta dalam 3 bulan bulan

Dari KELANTAN: Kisah 91
Ditulis pada 10:51 malam, 26/5/2013, Pasir Puteh .

Tajuk: RM3 juta dalam 3 bulan bulan

Wah, hari ini kita cerita hal juta-juta terus yaaaa...

Semasa saya bermusafir di bumi Kuala Lumpur tiga hari lepas, saya sempat menziarahi Dr. Zulkarnain. Sebelumnya, beliau pernah membeli 15 naskah buku di atas. Begitulah silaturrahim ini bermula.

Beliau merupakan CEO IIC ( Islamic International College). Orangnya muda, kacak, rapi dan suka senyum.

Di antara cerita menarik yang sempat beliau kongsikan adalah cerita bagaimana beliau menjual tanah. Dikatakan RM3 juta itu beliau peroleh dalam tempoh 3 bulan sahaja. Dan ia cuma bermula dari mudah.my!

Semakin lama kami berbual, semakin banyak cerita yang dikongsikan. Dan kami rasa teruja. Manakan tidak, kedengaran begitu mudah sahaja beliau menjemput rezeki. Rezeki yang berantai-rantai. Lepas satu,satu.....lepas satu, satu lagi rezeki datang.

Apakah amalan beliau?

Insya-Allah akan dibukukan, dengan judul ' Silaturrahim Marketing '

Ada yang berminat....?

2 comments:

  1. Masha Allah, murah rezeki beliau. Apa perniagaan beliau, boleh share?

    ReplyDelete
  2. Nama saya Yusri aisyah, saya dari malaysia, dengarlah, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua mereka hanya mahu di sini adalah untuk merobek anda wang keras anda yang diperolehi. Saya dan suami saya, mendapatkan pinjaman daripada peminjam yang berbeza dalam talian tetapi pada akhirnya, kita telah ditipu dan ditipu wang kita dengan mendapatkan pinjaman kami dari syarikat-syarikat pinjaman yang berbeza dalam talian.
    Kami juga meminjam wang untuk membayar pemberi pinjaman dalam talian ini tetapi pada akhirnya, kami mendapat apa-apa.
    Suami saya dan saya berada dalam hutang, dan kami tidak mempunyai sesiapa untuk lari ke tolong, perniagaan keluarga kami telah dimusnahkan dan kita di mana tidak dapat untuk mendapatkan wang untuk memenuhi perbelanjaan harian sehingga kita telah diperkenalkan kepada Puan Glory yang membantu kami dengan menawarkan kami jumlah pinjaman tidak bercagar $ 125,000 tanpa cagaran.
    Untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk mencapai Puan Glory atau mengikuti prosedur pinjaman, hubungi saya melalui e-mel saya: aisyahyu7@gmail.com
    Atau anda boleh menghantar e-mel kepada Puan Maha Suci: gloryloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete